Ακόμα και αν κάνουμε υγιεινή διατροφή, δεν σημαίνει πως το πιάτο μας δεν θα υπάρχουν λαχταριστές λιχουδιές και νόστιμα σνακς με λίγες θερμίδες.  Δείτε ποια από αυτά όχι μόνο θα μας εφοδιάσουν με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, όπως αναφέρει το Iatronet, αλλά και θα μας βοηθήσουν να κάψουμε λίπος:

Αμύγδαλα. Περιέχουν πρωτεΐνη, καλά λιπαρά, φυτικές ίνες, αλλά και πολλές βιταμίνες. Προσοχή, ωστόσο, στην ποσότητα, καθώς οι ξηροί καρποί έχουν πολλές θερμίδες.

Μήλο και άπαχο γάλα. Ο συνδυασμός τους είναι εκπληκτικός, καθώς η πρωτεΐνη του γάλακτος μας βοηθά να νιώσουμε ακόμα πιο χορτασμένοι.

Αβοκάντο και cottage cheese. Κόψτε ένα αβοκάντο στη μέση, βγάλτε του το κουκούτσι και γεμίστε το κενό με cottage cheese για να έχετε έναν τέλειο συνδυασμό πρωτεΐνης- φυτικών ινών.

Τόνος σε κράκερς ολικής. Πρωτεΐνη και λιπαρά ωμέγα-3, και με σχετικά λίγες θερμίδες.

Γαρίδες. Οι θερμίδες τους είναι πάρα πολύ χαμηλές, αλλά περιέχουν πολλή πρωτεΐνη. Μαγειρέψτε τις από πριν, και απολαύστε τις ως απογευματινό σνακ με λίγο πιπέρι και μερικές φρυγανιές.

Smoothie με μούρα. Τα φρούτα αυτά έχουν πολύ λίγες θερμίδες αλλά και τεράστια διατροφική αξία.

Μισό σάντουιτς με κοτόπουλο. Αν σας έχει μείνει μαγειρεμένο κοτόπουλο από την προηγούμενη μέρα, τυλίξτε το σε μια πίτα ολικής και προσθέστε τα λαχανικά της αρεσκείας σας.

Σπαράγγια και βραστό αυγό. Αποτελούν τέλειο συνδυασμό βιταμινών, φυτικών ινών και πρωτεΐνης με πολύ λίγες θερμίδες.

Σούπα καρότο με ginger. Φτιάξτε αυτή την υπέροχη βελουτέ σούπα, γεμάτη βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, αφήστε την στο ψυγείο και απολαύστε καθημερινά μια κούπα, κρύα ή ζεστή.



SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας