Η συνταγή για να βελτιώσετε τον ύπνο σας και να κοιμάστε σαν πουλάκι είναι απλή και φυσική. Αρκεί να υιοθετήσετε 11 συνήθειες που θα αλλάξουν την ποιότητα του ύπνου σας προς το καλύτερο.

  1. Ακολουθήστε μια συγκεκριμένη ρουτίνα, δηλαδή πηγαίνετε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ ώστε να ξυπνάτε και την ίδια ώρα το πρωί.
  2. Η συχνή άσκηση εξασφαλίζει καλό ύπνο. Αποφύγετε όμως την έντονη άσκηση αργά το απόγευμα.
  3. Μειώστε την ποσότητα της καφεΐνης που καταναλώνετε.
  4. Αν απολαμβάνετε να κοιμάστε το μεσημέρι, φροντίστε να μειώσετε τη διάρκεια του ύπνου στα 15 με 20 λεπτά και αποφύγετε να κοιμάστε αργά το απόγευμα.
  5. Χαμηλώστε τους ρυθμούς σας λίγες ώρες πριν κοιμηθείτε και απασχοληθείτε με κάτι που θα σας χαλαρώσει.
  6. Αποφύγετε τα πολλά υγρά δύο ώρες πριν πέσετε για ύπνο.
  7. Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ, καθώς επιδρά αρνητικά στην ποιότητα του ύπνου.
  8. Αυξήστε την ορμόνη του ύπνου, την μελατονίνη. Απαραίτητο συστατικό του καλού ύπνου είναι η μελατονίνη, την οποία παράγει ο οργανισμός όταν κοιμάται, ειδικά στο σκοτάδι. Άρα φροντίστε το δωμάτιό σας να είναι σκοτεινό και το πιο ήσυχο του σπιτιού.
  9. Επενδύστε σε ένα άνετο και καλό στρώμα. 
  10. Απομακρύνετε από το υπνοδωμάτιο υπολογιστές, κινητά και τηλεόραση.
  11. Ακολουθείτε σωστή διατροφή, αφού η ποιότητα του ύπνου εξαρτάται και από τις τροφές που καταναλώνετε. Για παράδειγμα επιπτώσεις στην ποιότητα του ύπνου μπορεί να έχουν η μειωμένη κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων, πράσινων λαχανικών και προϊόντων ολικής αλέσεως.
loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.