Η υγεία του προστάτη είναι ένα θέμα που απασχολεί έντονα τον ανδρικό πληθυσμό μετά τα 50. Πώς θα προστατευτείτε και ποια είναι τα βήματα για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο;

Σωστή διατροφή. Η ισορροπημένη διατροφή και η επιλογή τροφών με αντικαρκινική δράση μπορεί να συμβάλλει στη θωράκιση του οργανισμού και από τον καρκίνο του προστάτη. Ειδικότερα τα λιπαρά ψάρια, όπως το σκουμπρί, ο σολομός και οι σαρδέλες, οι ντομάτες, τα πορτοκάλια και οι ξηροί καρποί, όπως τα καρύδια, είναι ιδανικές τροφές που λειτουργούν προστατευτικά. Τα λιπαρά ψάρια και οι ξηροί καρποί είναι πηγές των ευεργετικών ω-3 λιπαρών, ενώ το λυκοπένιο που υπάρχει στην ντομάτα και η βιταμίνη C στα πορτοκάλια έχουν αντικαρκινική δράση.

Συχνές σεξουαλικές επαφές. Και όμως οι συχνές εκσπερματίσεις φαίνεται να φροντίζουν την υγεία του προστάτη. Σύμφωνα δε με μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ οι άνδρες ηλικίας 40-49 ετών που εκσπερμάτιζαν τουλάχιστον 21 φορές τον μήνα είχαν ως και κατά 22% λιγότερες πιθανότητες να προσβληθούν από τον καρκίνο του προστάτη συγκριτικά με όσους εκσπερμάτιζαν κατά μέσο όρο 4-7 φορές τον μήνα.

Προληπτικές εξετάσεις. Και επειδή όλα τα παραπάνω μπορεί να μην είναι αρκετά, καλό είναι να επαναλαμβάνετε μια φορά τον χρόνο προληπτικές εξετάσεις, όπως ο έλεγχος του PSA, του ειδικού προστατικού αντιγόνου, του οποίο τα επίπεδα αν είναι ανεβασμένα αυξάνουν τις υπόνοιες για ύπαρξη καρκίνου του προστάτη και της δαχτυλικής εξέτασης.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ