Η άσκηση, το κόψιμο του καπνίσματος και η σωστή διατροφή είναι τα πρώτα πράγματα που θα σκεφτείτε αν σας ρωτήσει κάποιος πώς να προστατεύσει την υγεία της καρδιάς του. Αυτοί είναι οι συνήθεις τρόποι. Εμείς θα σας αποκαλύψουμε κάποιες ασυνήθιστες μεθόδους που μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας.

Κοιμόμαστε όσο χρειάζεται. Τόσο ο υπερβολικά πολύς ύπνος όσο και ο υπερβολικά λίγος αυξάνουν τις πιθανότητες καρδιοπάθειας αλλά και εγκεφαλικού. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες οι άνθρωποι που κοιμούνται έξι ή λιγότερες ώρες κάθε βράδυ έχουν 48% αυξημένες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιοπάθεια σε σχέση με τα άτομα που κοιμούνται επτά με οκτώ ώρες κάθε νύχτα. Επίσης όσοι κοιμούνται 9 ή περισσότερες ώρες έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης καρδιοπάθειας της τάξης του 41%.

Πίνουμε κόκκινο κρασί. Το κόκκινο κρασί περιέχει κατεχίνες που έχουν αντιοξειδωτική δράση και προστατεύουν τα αρτηριακά τοιχώματα, ενώ φαίνεται να αυξάνει την καλή χοληστερόλη. Φυσικά δεν κάνουμε υπερβολές: συνίσταται ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί την ημέρα για τις γυναίκες και μέχρι δύο για τους άντρες.

Τρώμε μαύρη σοκολάτα. Γιατί έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας και κυρίως γιατί και αυτή λειτουργεί ως ασπίδα στην εμφάνιση καρδιαγγειακής νόσου.

Προσθέτουμε στο φαγητό φρέσκα βότανα. Αφενός μειώνουν την επιθυμία για αλάτι, αφετέρου μας εφοδιάζουν με πολύτιμες βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

Προτιμάμε τα καρύδια. Τα καρύδια περιέχουν πολύτιμα ω-3 λιπαρά οξέα, που κάνουν καλό στην καρδιά, επομένως μια χούφτα καρύδια την ημέρα μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και την όποια φλεγμονή στις αρτηρίες της καρδιάς.

 

 

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ