Μπορεί να αναγράφουν στη συσκευασία ότι είναι προϊόντα διαίτης, χωρίς ζάχαρη, light ή με χαμηλά λιπαρά, όμως, όχι μόνο δεν αδυνατίζουν αλλά είναι και βλαβερά για την υγεία. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είτε βρίσκεστε σε δίαιτα, είτε θέλετε να προσέχετε τη διατροφή σας για διατηρήσετε τα κιλά σας είναι να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα παρακάτω προϊόντα:

Light αναψυκτικά. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αναψυκτικών δημιουργεί μεγαλύτερη επιθυμία για ζάχαρη. Αντί για αναψυκτικά, καταναλώστε νερό, που ειδικά αν το πίνετε πριν το φαγητό, συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

Επεξεργασμένες τροφές με χαμηλά λιπαρά. Μαζί με τα λιπαρά που αφαιρούνται τεχνητά από τις τροφές, αφαιρείται και αρκετή από την γεύση τους. Για να το αντισταθμίσουν αυτό οι εταιρείες επεξεργασίας τροφίμων, προσθέτουν ζάχαρη ή πολύ αλάτι. Επομένως είναι σημαντικό να ελέγχετε τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα καταναλώσετε πολλή ζάχαρη (πάνω από 25 γραμμάρια την ημέρα) ή πολύ αλάτι (πάνω από 3 γραμ. την ημέρα).

Μαργαρίνη. Πολλές μαργαρίνες περιέχουν τρανς λιπαρά, επεξεργασμένα ακόρεστα λιπαρά, που έχουν συνδεθεί επιστημονικά με διάφορα προβλήματα υγείας.

Μπάρες δημητριακών με χαμηλά λιπαρά. Μπορεί να μοιάζουν υγιεινές, αλλά πολλές μπάρες δημητριακών περιέχουν ίδια περίπου ποσότητας ζάχαρης με μια μπάρα σοκολάτας. Επίσης περιέχουν πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

Πηγή: iatropedia.gr



ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.