Το περπάτημα είναι σύμμαχος σε αυτούς που ταλαιπωρούνται από καρδιακές παθήσεις. Θεωρείται μια από τις πιο απλές μορφές άσκησης αλλά και η πιο αποτελεσματική. Έχει σπουδαία οφέλη στον οργανισμό μας καθώς βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και τα επίπεδα των λιπιδίων (χοληστερόλη, τριγλυκερίδια), συμβάλλοντας στην καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία.

Ποιος όμως είναι ο σωστός ρυθμός περπατήματος;

Σύμφωνα με μια επιστημονική μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε συνολικά 4.207 ανθρώπους το περπάτημα πρέπει να γίνεται με έναν αρκετά γρήγορο αλλά και σταθερό ρυθμό. Οι επιστήμονες συμπέραναν πως οι άνθρωποι που περπατούσαν με 4,8 χιλιόμετρα την ώρα μείωσαν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών προβλημάτων. Η απόσταση τώρα που έκαναν αυτοί οι άνθρωποι ήταν μόλις 7 οικοδομικά τετράγωνα.

Από την άλλη γιατροί, εστιάζουν και στα γενικότερα οφέλη του καθημερινού περιπάτου που είναι η μείωση του κινδύνου διάφορων ασθενειών και λοιμώξεων. Συγκεκριμένα ένας περίπατος την ημέρα σας βοηθάει να ξεπεράσετε την κατάθλιψη, την παχυσαρκία, την υπέρταση, την οσφυαλγία αλλά και την άνοια.

Εκτός από τα παραπάνω όμως, υπάρχει και ένα επιπλέον όφελος, καθώς μειώνεται το κοιλιακό λίπος που επίσης αυξάνει τις πιθανότητες για καρδιαγγειακά νοσήματα.

SHARE
loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.