Οι σύγχρονες διατροφικές συνήθειες οδηγούν σε μία εμμονή για την κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Στην πραγματικότητα όμως, μόνο το 25% του συνόλου των ενηλίκων κοιτάζουν τις ετικέτες των τροφίμων για να δουν την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, σύμφωνα με έρευνα που έκανε η εταιρεία NPD Group.

Όπως όμως σημειώνουν οι επιστήμονες οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πόση πρωτεΐνη πρέπει να καταναλώνουν με βάση το σωματικό τους βάρος και τις δραστηριότητές τους. Κι ενώ φαίνεται ότι όλοι ασχολούνται με την πρόσληψη πρωτεΐνης τελικά συνειδητοποιούν ότι αυτό δεν συμβαίνει. Υπάρχουν όμως μερικά σημάδια του σώματος, όπως αναφέρει το περιοδικό «Eat This» που δείχνουν αν η ποσότητα πρόσληψης πρωτεΐνης είναι αρκετή ή αν υπάρχει έλλειψη.

Απώλεια μαλλιών

Η πρωτεΐνη είναι το δομικό στοιχείο όλων των ανθρώπινων κυττάρων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που αποτελούν τους θύλακες των τριχών. Όταν κάποιος δεν τρώει αρκετή πρωτεΐνη, το σώμα του θα προσπαθήσει να κρατήσει πρωτεΐνες στις «αποθήκες» του κι έτσι να μειωθεί η αναγέννηση των τριχών. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να σημειωθεί απώλεια ή λέπτυνση των τριχών της κεφαλής, αυτό μπορεί να συμβεί άμεσα σε κάποιους οργανισμούς, ενώ σε άλλους μετά από μήνες. Το αρνητικό αυτό αποτέλεσμα είναι όμως αναστρέψιμο, έτσι μόλις αρχίσετε να καταναλώνετε τις απαραίτητες ποσότητες πρωτεΐνης τότε τα μαλλιά επανέρχονται κανονικά.

Αρρωσταίνετε συχνά

Οι πρωτεΐνες συμβάλλουν στη δημιουργία ενός δυνατού ανοσοποιητικού συστήματος. Όταν όμως υπάρχει έλλειψή τους στον οργανισμό, οι άμυνές του μειώνονται, με αποτέλεσμα αν ασθενείτε αρκετά συχνά.

Νιώθετε διαρκής επιθυμία για γλυκά

Από τα πρώιμα σημάδια της χαμηλής πρόσληψης πρωτεΐνης είναι ότι αισθάνεστε μία διαρκής επιθυμία για γλυκά και ποτέ μα ποτέ δεν νιώθετε αρκετά χορτάτοι.

Αισθάνεστε εξάντληση και αδυναμία

Απαραίτητες για το χτίσιμο των μυών, οι πρωτεΐνες προσδίδουν στο άτομα δύναμη και αντοχή. Αντιθέτως, η μη πρόσληψή τους οδηγεί σε συρρίκνωση των μυών, η οποία επιφέρει αδυναμία και κόπωση.

Το μυαλό σας είναι σε σύγχυση

Η ισορροπία του σακχάρου στο αίμα είναι απαραίτητη για να παραμένει η προσοχή σας εστιασμένη. Αν στερηθείτε τις πρωτεΐνες, τα επίπεδα της γλυκόζης σας θα παρουσιάσουν διακυμάνσεις και η σκέψη σας μπορεί να είναι λίγο θολή, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να αποδώσετε όσο πρέπει στη δουλειά ή στις σπουδές.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ