Πώς μπορούμε να προστατεύσουμε και να διατηρήσουμε γερά και υγιή τα γόνατά μας, την πιο ταλαιπωρημένη άρθρωση στο σώμα μας;

Διατηρούμε ένα φυσιολογικό για τον σωματότυπό μας βάρος, αφού ακόμα και λίγα παραπανίσια κιλά επιβαρύνουν το σημείο αυτό του σώματος.

Κόβουμε το κάπνισμα αφού το τσιγάρο περιέχει ουσίες που ενδεχομένως βλάπτουν τα χονδροκύτταρα των αρθρώσεων.

Περιορίζουμε το περπάτημα με τακούνια, αφού ακόμα και αυτά των μόλις 5 εκατοστών επιβαρύνουν τη συγκεκριμένη άρθρωση, καθώς λόγω της λανθασμένης θέσης της επιγονατίδας οι χόνδροι φθείρονται γρηγορότερα.

Δυναμώνουμε τους μύες μέσω της άσκησης, καθώς λειτουργούν σαν μαξιλάρι-αμορτισέρ απόσβεσης πιέσεων και φορτίων. Η αεροβική άσκηση και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι ιδανικές για να δυναμώσουν οι μύες. Επίσης η γυμναστική αποτελεί ασπίδα ενάντια σε κάποιο πιθανό τραυματισμό.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.