Βαριέστε το τρέξιμο ή απεχθάνεστε το γυμναστήριο; Δεν μπορείτε να δεσμευτείτε σε συγκεκριμένες ώρες ομαδικών μαθημάτων ή δεν θέλετε να κλείνεστε σε μια αίθουσα γυμναστικής; Ίσως σας ταιριάζει μια απλή αλλά θαυματουργή άσκηση: το περπάτημα. Ακόμα και τα 20 λεπτά περπάτημα είναι ευεργετικά για τον οργανισμό, ενώ με λίγη προσπάθεια βοηθάει στην απώλεια βάρους.

  • Περπατήστε με γρήγορο ρυθμό σαν να έχετε αργήσει στο ραντεβού. Το γρήγορο περπάτημα είναι αυτό που θα βοηθήσει στο κάψιμο του λίπους. Μάλιστα όσο πιο πολύ αυξάνετε την ταχύτητα (τόσο ώστε να δυσκολεύεστε να μιλάτε) τόσο το καλύτερο.
  • Αυξήστε σταδιακά τη διάρκεια. Όταν θα συνηθίσετε τα 20 λεπτά γρήγορου περπατήματος, δοκιμάστε να αυξήσετε σταδιακά τη διάρκεια χωρίς να ελαττώσετε τον ρυθμό.
  • Προσθέστε στη διαδρομή σας ανηφόρες και σκάλες για να ανεβάσετε τον βαθμό δυσκολίας και να κάψετε περισσότερες θερμίδες. Όταν εξασκηθείτε επιλέξτε να περπατάτε μόνο σε ανηφορικές διαδρομές.
  • Μην ξεχνάτε να φοράτε πάντα τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια για να στηρίζετε σωστά το σώμα σας και να μειώνετε τους κραδασμούς.
SHARE
loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.