Αν «ξέφυγες» λίγο το Σαββατοκύριακο ή την εβδομάδα που πήγες διακοπές όσον αφορά στην ποιότητα και την ποσότητα του φαγητού και τού ποτού που κατανάλωσες, ποτέ δεν είναι αργά να επανέλθεις στις φυσιολογικές διατροφικές σου συνήθειες. Απλά ακολούθησε 4 πολύτιμες συμβουλές. 

Το πρώτο βήμα είναι να αποβάλλεις τις ενοχές και να μην σπαταλάς άσκοπα την ενέργειά σου σκεπτόμενος το «κακό» που συνέβη. Δεν είναι δύσκολο άλλωστε να βρεις και πάλι τους ρυθμούς σου.

Ξεφορτώσου για ένα διάστημα το πρόχειρο φαγητό ή τις λιχουδιές που κρύβονται στα ντουλάπια του σπιτιού σου.

Χωρίς να είσαι πολύ αυστηρός με τον εαυτό σου, βάλε στόχο να φας υγιεινά την επόμενη εβδομάδα. Απέφυγε το junk food, τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα γλυκά και βάλε στο πιάτο σου περισσότερα λαχανικά, φρούτα, τροφές πλούσιες σε καλά λιπαρά και φυτικές ίνες.

Πρόσθεσε επιπλέον 10 με 15 λεπτά άσκησης στο πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθείς.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.