Παρεμβάλλονται ανάμεσα στα κυρίως γεύματα, είναι βασικό συστατικό μιας ισορροπημένης διατροφής και συνηθίζονται στη δουλειά, μετά την άσκηση ή πριν τον ύπνο. Ο λόγος φυσικά για τα σνακ. Οι επιλογές είναι αμέτρητες, όμως ποια από όλα είναι ιδανικά αν θέλει κανείς να ακολουθήσει μια υγιεινή διατροφή και να μην πάρει επιπλέον κιλά;

  • Για μια ισορροπημένη διατροφή αποφύγετε τα συσκευασμένα σνακ και τα γλυκίσματα. Ένα σνακ καλό είναι να κυμαίνεται μεταξύ 100 και 200 θερμίδων, μιας και στόχος είναι να μας εφοδιάζει με ενέργεια ανάμεσα στα γεύματα.
  • Αντί για τα διάφορα είδη σφολιάτας ή αρτοσκευάσματα που θα αγοράσετε απ’ έξω και τα οποία είναι πλούσια τόσο σε θερμίδες όσο και σε λιπαρά, προτιμήστε να φτιάχνετε τις δικές σας πίτες στο σπίτι με υγιεινά υλικά και να τις καταναλώνετε στη δουλειά για σνακ.
  • Αν δεν έχετε προλάβει να φάτε καλό πρωινό, προτιμήστε να καταναλώσετε ένα πιο ενισχυμένο σνακ στη δουλειά για να διατηρήσετε σε υψηλά επίπεδα την ενέργειά σας.
  • Πριν τον ύπνο φροντίστε να καταναλώσετε ένα ελαφρύ σνακ, όπως ένα φρούτο, μια φρυγανιά με ένα κομμάτι τυρί ή ένα φλιτζάνι γάλα με χαμηλά λιπαρά.
  • Οι ξηροί καρποί είναι ιδανικό σνακ που εφοδιάζει τόσο με βιταμίνες όσο και με καλά λιπαρά τον οργανισμό. Προτιμήστε τους ανάλατους καθώς το νάτριο αυξάνει την πίεση. Επίσης ιδανικές επιλογές είναι τα φρούτα, οι φυσικοί χυμοί που φτιάχνετε στο σπίτι και το γιαούρτι με μέλι.
  • Αν επιλέγετε για σνακ μπάρες δημητριακών, ελέγξτε προσεκτικά τα συστατικά τους για πολλές από αυτές έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.