Η μειωμένη πρόσληψη φυτικών ινών, η μη επαρκής ενυδάτωση αλλά και διάφορες παθήσεις του γαστρεντερικού συστήματος, όπως το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου, είναι μερικές από τις αιτίες της δυσκοιλιότητας. Η τροφή, φυσικά, παίζει σημαντικό ρόλο και ορισμένα τρόφιμα είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν ή να επιδεινώσουν τη δυσκοιλιότητα. Δείτε ποια από αυτά πρέπει να αποφεύγετε.

Το fast food και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Είναι πλούσια σε λιπαρά και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες με αποτέλεσμα να καθυστερούν τη διαδικασία της πέψης.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που περιέχουν ανοσοσφαιρίνη G (IgG). Πρόκειται για έναν τύπο πρωτεΐνης γάλακτος που έχει συνδεθεί με τη δυσκοιλιότητα. Ωστόσο τα προβιοτικά που βρίσκει κανείς στο γιαούρτι συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και δεν προκαλούν δυσκοιλιότητα.

Οι άγουρες μπανάνες έχουν περισσότερο άμυλο και τανίνες από ότι φυτικές ίνες και κάλιο. Τα δύο πρώτα συνδέονται με την επιδείνωση της δυσκοιλιότητας.

Το πολύ κρέας. Αν καταναλώνετε πολύ κρέας και όχι πολλές φυτικές ίνες τότε είναι πιθανό να αντιμετωπίζετε πρόβλημα δυσκοιλιότητας.

SHARE
loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.