Την επόμενη φορά που θα υποφέρετε από πόνους περιόδου δοκιμάστε να τους περιορίσετε επιλέγοντας τροφές με συστατικά που έχουν καταπραϋντική δράση. Ποιες είναι αυτές;

  • Τροφές που είναι πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως είναι οι ξηροί καρποί, τα σκούρα πλατύφυλλα λαχανικά, τα λιπαρά ψάρια, συμβάλλουν στην ανακούφιση από τον πόνο της περιόδου, καθώς μειώνουν τα επίπεδα προσταγλανδινών, ό,τι ακριβώς κάνουν τα αντιφλεγμονώδη φάρμακα για να μειώσουν τον πόνο.
  • Η πρόσληψη φυτικών ινών μέσω φρούτων και λαχανικών και η διατροφή που είναι χαμηλή σε λιπαρά θεωρούνται καλές επιλογές για την αντιμετώπιση της δυσμηνόρροιας.
  • Στην ανακούφιση των πόνων περιόδου φαίνεται να βοηθάει και το μαγνήσιο, καθώς παίζει ρόλο στη σύσπαση και τη χαλάρωση των μυών. Πηγές μαγνησίου είναι τα αμύγδαλα, το σουσάμι, οι μπανάνες και ο λιναρόσπορος.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ