Η πρόσληψη επαρκούς ποσότητας νερού καθημερινά είναι σημαντική για την ενυδάτωση και την υγεία του οργανισμού μας. Άλλωστε το σώμα μας αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από νερό, που είναι σημαντικό να αναπληρώνουμε.

Εκτός από το να πίνουμε νερό για την ενυδάτωση του οργανισμού, μπορούμε να το προσλαμβάνουμε μέσα από τροφές, καταναλώνοντας φρούτα και λαχανικά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού.

Μάλιστα σύμφωνα με έρευνα του 2009 από την Ιατρική Σχολή Aberdeen, η κατανάλωση καρπουζιού ή αγγουριού μετά από έντονη άσκηση μπορεί να ενυδατώσει δύο φορές πιο αποτελεσματικά τον οργανισμό από ότι ένα ποτήρι νερό. Αυτό συμβαίνει διότι τα φρούτα που είναι πλούσια σε νερό εφοδιάζουν τον οργανισμό και με φυσικά ζάχαρα, αμινοξέα και βιταμίνες που χάνονται κατά την άσκηση.

Ας δούμε ποια αυτά που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό ώστε να τα επιλέγουμε συχνότερα.

  • Στην κορυφή των λαχανικών βρίσκεται το αγγούρι και το μαρούλι με 97% περιεκτικότητα σε νερό, ενώ ακολουθούν το ραπανάκι (95%), η ντομάτα (94,5%) και η πράσινη πιπεριά (94%).
  • Όσον αφορά στα φρούτα το καρπούζι και φράουλες περιέχουν 92% νερό και ακολουθούν το γκρέιπφρουτ με 90,5% περιεκτικότητα σε νερό, το πεπόνι με 90% και τα ροδάκινα με 88%.
SHARE


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.