Αν αποφασίσατε πρόσφατα να βελτιώσετε τη διατροφή σας για να χάσετε τα περιττά κιλά (συν όσα πήρατε κατά τη διάρκεια των γιορτών), καλό είναι να αποφύγετε μερικά από τα μεγαλύτερα διατροφικά λάθη που συνήθως όλοι κάνουμε.

  • Παραλείπετε εντελώς τη λήψη υδατανθράκων. Η μειωμένη πρόσληψη υδατανθράκων πιθανόν να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, αλλά αντί να τους απαρνηθείτε, επιλέξτε τρόφιμα που περιέχουν «καλούς» υδατάνθρακες, όπως είναι οι γλυκοπατάτες και το καστανό ρύζι.
  • Καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες ξηρών καρπών. Μπορεί οι ξηροί καρποί να έχουν υψηλή διατροφική αξία και ωφέλιμα λιπαρά για τον οργανισμό, αλλά είναι επίσης πλούσιοι σε θερμίδες.
  • Καταναλώνετε πολλά snack αλλά όχι πάντα υγιεινά. Πολλοί διατροφολόγοι συμβουλεύουν να τρώμε πολλά και μικρά γεύματα και ενδιάμεσα να καταναλώνουμε snacks. Ωστόσο είναι σημαντικό να επιλέγουμε υγιεινά snacks, όπως φρούτα και λαχανικά, γιατί το τοστ (ειδικά με άσπρο, συσκευασμένο ψωμί), οι συσκευασμένες λιχουδιές και οι σφολιάτες κάθε άλλο παρά ωφέλιμα είναι για τον οργανισμό και τα κιλά μας.
  • Η απώλεια κιλών γίνεται έμμονη ιδέα. Θέστε έναν ρεαλιστικό στόχο, αποφύγετε να ζυγίζεστε καθημερινά και μην ακολουθείτε εξαντλητικές δίαιτες που μπορεί προσωρινά να σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά αλλά μόλις ολοκληρωθούν, επιστρέφετε στις παλιές διατροφικές συνήθειες με αποτέλεσμα να πάρετε όσα κιλά καταφέρατε να ξεφορτωθείτε.
  • Καταναλώνετε αλκοόλ. Επειδή δεν μπορείτε να φάτε ό,τι θέλετε όταν βγαίνετε έξω, το ρίχνετε στο ποτό. Ωστόσο το αλκοόλ περιέχει κρυφές θερμίδες, επομένως καλό είναι να το περιορίσετε.
  • Αποφεύγετε εντελώς τα λιπαρά. Και όμως υπάρχουν «καλά» λιπαρά που είναι ευεργετικά για τον οργανισμό, τα οποία βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια, στα καρύδια, το αβοκάντο, το ελαιόλαδο και το λάδι καρύδας.
  • Τρώτε συχνά έξω. Μια καλή λύση για να ελέγχετε την ποιότητα των υλικών αλλά και την ποσότητα του φαγητού είναι να μαγειρεύετε σπίτι.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ