Πώς θα καταφέρετε να απολαύσετε το φαγητό στο πασχαλινό τραπέζι χωρίς να πάρετε επιπλέον κιλά; Σύμφωνα με τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, αρκεί να ακολουθήσετε 7 χρήσιμες συμβουλές.

  1. Μια καλή λύση όσον αφορά τα κουλουράκια και το τσουρέκι, είναι να τα εντάξετε στο πρωινό σας γεύμα μαζί με ένα ποτήρι ημιαποβουτυρωμένου γάλα.
  2. Αναφορικά με το κρέας, προτιμήστε το κατσίκι από το αρνί, επιλέξτε τα πιο άπαχα τμήματα του ζώου (όπως η σέλα και το μπούτι) και προσπαθήστε όσο μπορείτε να αποφύγετε την κατανάλωσης πέτσας. Να καταναλώνετε το αρνί με μέτρο, διότι το κρέας του περιέχει διπλάσιο λίπος απ’ όσο το μοσχαρίσιο και λίγο περισσότερο από το χοιρινό.
  3. Η ύπαρξη της σαλάτας στο μεσημεριανό γεύμα θεωρείται απαραίτητη, καθώς τα λαχανικά επιφέρουν γρηγορότερα τον κορεσμό με αποτέλεσμα να τρώμε μικρότερες ποσότητες.
  4. Αν θέλετε να γλυκαθείτε μπορείτε να επιλέξετε κάποιο απλό παγωτό (χωρίς σιρόπια και ξηρούς καρπούς), καθώς είναι από τα επιδόρπια με τις λιγότερες θερμίδες και ταυτόχρονα περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά.
  5. Η κατανάλωση του αλκοόλ θα πρέπει να γίνεται με μέτρο (2-3 ποτά την ημέρα), γιατί το αλκοόλ αποδίδει αρκετές θερμίδες.
  6. Το βράδυ κάντε ένα ελαφρύ γεύμα, όπως είναι το γιαούρτι με φρούτα, σαλάτα με άπαχο κρέας ή άπαχο τυρί, μια καταπραϋντική χορτόσουπα, σαλάτα με δύο αυγά βραστά.
  7. Ποτέ μην ξεχνάτε ότι η φυσική δραστηριότητα βοηθάει στην διατήρηση του βάρους, αφήστε τα μηχανάκια στην άκρη και γυρίστε εσείς τη σούβλα, χορέψτε με τους φίλους σας και τους συγγενείς σας και το απογευματάκι κάντε έναν περίπατο στην εξοχή.



SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας