Αν θέλετε να χάσετε γρήγορα κιλά, τότε δεν έχετε παρά να προτιμήσετε μία δίαιτα που εστιάζει στη μείωση των λιπών, απ’ ότι στη μείωση των υδατανθράκων.

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει νέα επιστημονική μελέτη, που αναδεικνύει την αποτελεσματικότητα των διατροφικών προγραμμάτων με μειωμένες λιπαρές στο αδυνάτισμα των παχύσαρκων.

Ερευνητές των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον Δρα Κέβιν Χολ, ανέλυσαν στοιχεία από 19 συμμετέχοντες, που ήταν παχύσαρκοι και ξεκίνησαν δίαιτα με ημερήσια κατανάλωση 2.500 θερμίδων.

Εν συνεχεία και σε διάστημα δύο εβδομάδων, οι συμμετέχοντες έπρεπε να μειώσουν την κατανάλωση θερμίδων κατά το ένα τρίτο, μέσω μείωσης είτε των λιπών είτε των υδατανθράκων.

Όπως διαπιστώθηκε, εκείνοι που μείωσαν τα λίπη από τη διατροφή τους, έχασαν κατά μέσο όρο 463 γραμμάρια σωματικού λίπους συνολικά ή 89 γραμμάρια ημερησίως, ενώ όσοι μείωσαν τους υδατάνθρακες, έχασαν μόνο 245 γραμμάρια συνολικά ή 53 γραμμάρια τη μέρα.

«Δεν υπάρχει κανένας μεταβολικός λόγος να διαλέξει κάποιος μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων», σημείωσε ο Δρ. Χολ, υπογραμμίζοντας ότι κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην περίπτωση των ανθρώπων που δεν είναι παχύσαρκοι, αλλά επιθυμούν να χάσουν περιττό βάρος.

Ωστόσο, παλαιότερες έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι άνθρωποι μπορεί πράγματι να χάσουν περισσότερο βάρος, όταν περιορίζουν την κατανάλωση υδατανθράκων, όπως για παράδειγμα τα ζυμαρικά και το σταρένιο ψωμί.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό βιολογίας «Cell Metabolism».

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ