Κι όμως, κάποιες μικρές και ανώδυνες αλλαγές που μπορεί να κάνει κανείς στην καθημερινότητά του έχουν πολύ θετικό αντίκτυπο στην υγεία και ευεξία του οργανισμού του. Ιδού 9 από αυτές.

  1. Πίνετε περισσότερο νερό, αφού επιδρά όχι μόνο στην υγιή λειτουργία του οργανισμού αλλά και στην καλή διάθεση.
  2. Μην ξεχνάτε το αντηλιακό, ακόμα και όταν δεν είστε στην παραλία. Φροντίστε δε να το ανανεώνετε συχνά.
  3. Μειώστε την πρόσληψη ζάχαρης, η οποία συνδέεται με τη δημιουργία φλεγμονών και την αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος.
  4. Αν εργάζεστε σε υπολογιστή, φροντίστε να απομακρύνεστε για λίγα λεπτά από την οθόνη και να περπατάτε στον χώρο.
  5. Προσθέστε λαχανικά καθημερινά στη διατροφή σας, αφού σύμφωνα με έρευνες η καθημερινή κατανάλωση λαχανικών μειώνει το ρίσκο των καρδιαγγειακών νοσημάτων και της εμφάνισης καρκίνου.
  6. Πίνετε τον καφέ σας σκέτο. Αφενός για να μειώσετε την πρόσληψη ζάχαρης, αφετέρου για να επωφεληθείτε από τα ευεργετικά για τον οργανισμό συστατικά του.
  7. Εντάξτε στη διατροφή σας περισσότερα προβιοτικά, δηλαδή περισσότερα καλά βακτήρια, όπως αυτά που περιέχονται στο γιαούρτι και τα οποία ωφελούν συνολικά στην υγεία και ευεξία του οργανισμού.
  8. Αντικαταστήστε τα επεξεργασμένα άλευρα με ολικής αλέσεως για να λαμβάνετε την απαραίτητη ποσότητα φυτικών ινών και έχει ανάγκη ο οργανισμός.
  9. Κλείστε το κινητό σας πριν κοιμηθείτε για να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ