Βρισκόμαστε στην καρδιά του φθινοπώρου και η αλήθεια είναι ότι όσο πλησιάζουμε στο χειμώνα, οι ιώσεις και τα κρυολογήματα αναμένεται να κάνουν ολοένα και πιο έντονα την εμφάνισή τους.

Για το λόγο αυτό, λοιπόν, κρίνεται αναγκαίο να δώσετε μεγάλη προσοχή στη διατροφή σας, ώστε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Φροντίστε να εντάξετε στο πρόγραμμά σας, τις ακόλουθες πέντε τροφές, που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και οι οποίες δρουν τόσο προστατευτικά, όσο και θεραπευτικά απέναντι στους μικροοργανισμούς.

  1. Κοτόσουπα: Περιέχει μια ουσία που ονομάζεται κυστεΐνη και η οποία προστατεύει κυρίως από μολύνσεις του λαιμού, συμβάλλοντας στην υγροποίηση και απομάκρυνση της βλέννας από τη μύτη και τους πνεύμονες.
  2. Γιαούρτι: Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση προβιοτικών που εμπεριέχονται στο γιαούρτι μειώνει τόσο το χρόνο, που παραμένουμε άρρωστοι, κατά δύο ημέρες, όσο και την ένταση των πονοκεφάλων και του βήχα.
  3. Μέλι: Με αντιβακτηριδιακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, το μέλι ανακουφίζει από τα συμπτώματα του κρυολογήματος. Έρευνα έχει αποδείξει ότι η κατανάλωση 4 κουταλιών της σούπας μελιού ημερησίως μειώνει τη διάρκεια του κρυολογήματος κατά δύο ημέρες. Αν δεν είστε άρρωστοι, αρκεστείτε στην κατανάλωση 1 κουταλιάς της σούπας μελιού την ημέρα.
  4. Πράσινο τσάι: Χάρη στις κατεχίνες, είδος πολυφαινολών, το πράσινο τσάι έχει την ικανότητα να καταπολεμά τον ιό της γρίπης.
  5. Μανιτάρια: Περιέχει β-γλυκάνες –διαλυτούς πολυσακχαρίτες- που έχουν την ικανότητα να θωρακίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ