Είναι ένα ιχνοστοιχείο το οποίο υπάρχει στα οστά, στους ιστούς και στα όργανα του σώματος. Σχετίζεται με 300 μεταβολικές διεργασίες στον ανθρώπινο οργανισμό και είναι απαραίτητο για τη μεταφορά του ασβεστίου στα κύτταρα. Συμβάλλει στην καλή λειτουργία των μυών και των νεύρων, στη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα και της αρτηριακής πίεσης, μεταξύ άλλων, ενώ προστατεύει από ασθένειες όπως είναι η αρθρίτιδα, το Αλτσχάιμερ, η υπέρταση, ο διαβήτης, τα αναπνευστικά προβλήματα, ακόμα και από τον καρκίνο.

Ο λόγος για το μαγνήσιο, η σημασία του οποίου είναι καθοριστική για την καλή λειτουργία και υγεία του οργανισμού μας.

Η έλλειψή του μπορεί να ευθύνεται για έλλειψη συγκέντρωσης, ταχυπαλμίες, πονοκεφάλους, αδυναμία, άγχος, κατάθλιψη, δυσκολία στη μνήμη, την αναπνοή και την κατάποση.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, λοιπόν, ένας ενήλικας πρέπει να λαμβάνει καθημερινά περίπου 300 mg μαγνησίου την ημέρα, τα οποία τα παίρνει συνήθως από μία ισορροπημένη διατροφή.

Φυσικές πηγές μαγνησίου είναι οι εξής:

  • Ξηροί καρποί: Κυρίως τα κάσιους, τα αμύγδαλα, οι ηλιόσποροι και το σουσάμι. Είναι πλούσια σε μαγνήσιο και βιταμίνη Ε. Μάλιστα, το 1/4 μιας κούπας με κάσιους μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό 89 mg μαγνησίου.
  • Μπανάνες: Εκτός από κάλιο, η μπανάνα είναι πλούσια και σε μαγνήσιο. Μια σχετικά μεγάλη μπανάνα περιέχει περίπου 33mg μαγνησίου.
  • Μπρόκολο και σπανάκι: Η κατανάλωσή τους δεν αυξάνει μονάχα τα επίπεδα σιδήρου στον οργανισμό, αλλά και του μαγνησίου. Μια κούπα ελαφρώς μαγειρεμένου μπρόκολου προσφέρει 51 mg μαγνησίου.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ