Τα αυγά έχουν λίγες θερμίδες, αλλά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα, υγιεινά λίπη και διάφορα θρεπτικά ιχνοστοιχεία.

Ο τρόπος, όμως, που μαγειρεύουμε τα αυγά μπορεί να επηρεάσει τα θρεπτικά τους συστατικά. Για παράδειγμα το μαγείρεμα κάνει την πρωτεΐνη πιο εύπεπτη και βοηθά τον οργανισμό να απορροφήσει πιο εύκολα τη βιοτίνη που περιέχουν.

Ωστόσο ένα συχνό λάθος που κάνουμε που είναι το μαγείρεμα σε υψηλή θερμότητα μπορεί να καταστρέψει άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως τη βιταμίνη Α που η περιεκτικότητά της μειώνεται κατά περίπου 17-20%, αλλά και τη βιταμίνη D που μειώνεται κατά 61% αν μαγειρέψουμε τα αυγά για 40 λεπτά.

Ποιοι είναι όμως οι καλύτεροι τρόποι για να μαγειρέψετε πιο υγιεινά τα αυγά;

  • Να προτιμήσετε τα αυγά ποσέ ή τα βραστά για να μειώσετε τις θερμίδες.
  • Αποφύγετε να τα βράζετε ή να τα τηγανίζετε πάρα πολύ ώρα για να μην χάσετε ορισμένα από τα πολύτιμα συστατικά τους.
  • Αν τα προτιμάτε τηγανιτά, τηγανίστε σε παρθένο ελαιόλαδο που παραμένει σταθερό σε υψηλές θερμοκρασίες.



SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας