Οι αγύμναστοι μύες λόγω έλλειψης άσκησης, η θερμοκρασία του νερού, η διατροφή και μια πιθανή αφυδάτωση του οργανισμού είναι πιθανοί λόγοι εμφάνισης κράμπας στη θάλασσα ενώ κολυμπάτε. Αν και μια κράμπα είναι απλά επώδυνη και όχι επικίνδυνη, μέσα στο νερό ενδέχεται να δυσκολέψει το σωστό κολύμπι αν είστε στα βαθιά. Τι να κάνετε;

Αν σας πιάσει κράμπα την στιγμή που κολυμπάτε, μην χάσετε την ψυχραιμία σας. Σκεφτείτε ότι είναι κάτι παροδικό και ξαπλώστε ανάσκελα στην επιφάνεια του νερού με τα χέρια σε έκταση για καλύτερη άνωση και έλεγχο στις κινήσεις σας.

Στη συνέχεια τεντώστε τον μυ που έχει κράμπα. Σηκώστε το πέλμα προς τα επάνω σε γωνία 90 μοιρών με το πόδι και ακόμα περισσότερο.

Καθώς είστε ανάσκελα και νιώθετε ότι έχετε αποκτήσει ισορροπία, λυγίστε το γόνατο, φέρτε το πόδι κοντά σας και με το χέρι σας κάντε μασάζ στον μυ.

Ακολούθως βγείτε στην στεριά αλλά χωρίς να χρησιμοποιείτε το πόδι που πάθατε κράμπα καθώς κολυμπάτε όσο αυτό είναι δυνατόν.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.