Η νεανική όψη της επιδερμίδας δεν επιτυγχάνεται μόνο με καλλυντικά και ιατρικές μεθόδους, αλλά και μέσω της διατροφής. Συγκεκριμένα, μέσω μιας βιταμίνης που εμπεριέχεται σε αρκετά τρόφιμα και η οποία θωρακίζει την υγεία και την μνήμη, ενώ ταυτοχρόνως καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, προσφέροντας αντιγηραντική δράση στον οργανισμό.

Ο λόγος για τη βιταμίνη E.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε είναι τα φυτικά έλαια – σογιέλαιο, ηλιέλαιο και καλαμποκέλαιο-, οι ξηροί καρποί -αμύγδαλα, φουντούκια και καρύδια-, οι σπόροι και τα μη επεξεργασμένα δημητριακά, το σιτάρι, το αβοκάντο και τα θαλασσινά.

Επίσης, μπορείτε να αναζητήσετε στο εμπόριο συμπληρώματα διατροφής με βιταμίνη Ε.

Η βιταμίνη Ε διαθέτει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, προστατεύει την επιδερμίδα από τις UV ακτινοβολίες, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, δρα κατά του καρκίνου του προστάτη, συμβάλλει στην υγεία του νευρικού συστήματος, αλλά και στην πρόληψη της εκφύλισης των νεύρων και των μυών.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ