Και ποιος δεν θα ήθελε να καθυστερήσει την έλευση των γηρατειών; Μπορεί για τις ρυτίδες να έχουμε βρει τη λύση αλλά εξίσου σημαντικό είναι να διατηρούμε νέο και το μυαλό σας. Αρχικά ό,τι κάνει καλό στο σώμα μας επιδρά θετικά και στον εγκέφαλο, όπως η σωστή διατροφή, η άσκηση και ο καλός ύπνος. Ας δούμε μερικά ακόμα τρικς για να προστατεύσουμε το μυαλό μας από το πέρασμα του χρόνου.

  1. Πειραματιστείτε με ένα μουσικό όργανο. Για όσους δε ήδη γνωρίζουν να παίζουν μουσική τα νέα είναι καλά: η ενασχόληση με κάποιο μουσικό όργανο για 10 χρόνια συνδέεται με καλύτερες επιδόσεις στη μνήμη.
  2. Ποτέ δεν είναι αργά να μάθετε μια ξένη γλώσσα. Ακόμα και η ενασχόληση σε πολύ βασικό επίπεδο έχει ευεργετικές ιδιότητες για την εγρήγορση του εγκεφάλου.
  3. Διαβάστε, αλλά με μέτρο. Είναι καλύτερο να μην βομβαρδίζεστε διαρκώς με πολλές πληροφορίες, αλλά να εστιάσετε σε ένα – δύο άρθρα ή σε ένα βιβλίο.
  4. Αποφύγετε το multi tasking. Μια δραστηριότητα κάθε φορά είναι καλύτερη επιλογή από το να τα κάνετε όλα μαζί, αφού βοηθά στην βελτίωση της κατανόησης και της εφαρμογής στην πράξη μιας νέας πληροφορίας.
  5. Ξεκινήστε το πλέξιμο ή μια άλλη δημιουργική δραστηριότητα για να καταπολεμήσετε την ένταση και το άγχος.
  6. Κάντε σωστή διαχείριση χρόνου, ώστε να μην σπαταλάτε ενέργεια σε επουσιώδεις δραστηριότητες.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ