Είναι άκρως ενοχλητικό, προκαλεί δυσφορία ακόμα και πόνο στην κοιλιακή χώρα αλλά μπορεί να αντιμετωπιστεί πέρα από φαρμακευτικά σκευάσματα με αλλαγές στις συνήθειες διατροφής. Ο λόγος για το φούσκωμα. Πώς θα το αντιμετωπίσετε;

  1. Καταγράψτε τις τροφές ή το συνδυασμό τροφών που αφού τις καταναλώσετε σας προκαλούν φούσκωμα για να τις αποφύγετε την επόμενη φορά.
  2. Μασάτε την τροφή πιο αργά και με κλειστό στόμα για να καταπίνετε λιγότερο αέρα.
  3. Αποφύγετε να μασάτε συχνά τσίχλες προκειμένου να αποφύγετε την κατάποση αέρα.
  4. Αποφύγετε να πίνετε ανθρακούχα αναψυκτικά.
  5. Κόψτε το κάπνισμα, καθώς το τσιγάρο συμβάλλει στο φούσκωμα.
  6. Αποφύγετε τις πολύ λιπαρές τροφές, ειδικά όσες είναι πλούσιες σε «βλαβερά» λιπαρά.
  7. Προτιμήστε τροφές που είναι πλούσιες σε προβιοτικά καθώς διευκολύνουν την πέψη.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ