Σύμμαχος κατά της παχυσαρκίας αποδεικνύεται πως είναι για τον ανθρώπινο οργανισμό η βιταμίνη D. Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζουν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μιλάνο, που διεξήγαγαν σχετική επιστημονική μελέτη με επικεφαλής την Δρ. Λουιζέλα Βίνια.

Σύμφωνα με τα ευρήματά τους, η πρόσληψη βιταμίνης D συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση βάρους, βοηθώντας τα παχύσαρκα άτομα να αδυνατίσουν. Αντιθέτως, η έλλειψή της μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας και σχετικών με αυτήν επιπλοκών.

Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία από 400 υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα με έλλειψη βιταμίνης D, αφού πρώτα τα χώρισαν σε τρεις ομάδες: στην πρώτη ομάδα δεν χορηγήθηκε συμπλήρωμα βιταμίνης D, ενώ στις άλλες δύο χορηγήθηκε είτε 25.000 IU, είτε 100.000 IU, ανά μήνα.

Όπως διαπίστωσαν μετά το πέρας των έξι μηνών, τα άτομα και των δυο ομάδων που είχαν λάβει συμπληρώματα βιταμίνης D είχαν χάσει περισσότερο βάρος και είχαν μεγαλύτερη μείωση στην περίμετρο της μέσης, εν αντιθέσει με εκείνα που δεν είχαν πάρει βιταμινούχο συμπλήρωμα παράλληλα με τη δίαιτα.

Η Δρ. Βίνια σημειώνει: «Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα παχύσαρκα και υπέρβαρα άτομα με ανεπάρκεια βιταμίνης D, μπορούν να ενισχύσουν την προσπάθεια απώλειας βάρους παίρνοντας συμπλήρωμα της βιταμίνης. Συνεπώς, πριν ξεκινήσετε την όποια προσπάθεια αδυνατίσματος, ελέγξτε πρώτα τα επίπεδα της βιταμίνης D στον οργανισμό σας».

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D είναι ο χυμός πορτοκαλιού, τα αβγά, το γάλα, το γιαούρτι, ο τόνος, ο σολομός και τα δημητριακά.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ