Δεν είναι λίγοι εκείνοι -και συνήθως πρόκειται για γυναίκες- που, στην προσπάθειά τους να χάσουν βάρος, τείνουν να μένουν νηστικοί παραλείποντας μερικά κύρια γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Κι όμως, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η παράλειψη του πρωινού, του δεκατιανού ή του βραδινού γεύματος μπορεί να επιφέρει τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα. Δηλαδή, αντί τη μείωση βάρους, την αύξησή του!

Σύμφωνα με νέα αμερικανική έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutritional Biochemistry, η αφαγία παχαίνει και προκαλεί μια σειρά από διεργασίες στον οργανισμό, που προκαλούν την αποθήκευση λίπους, κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς, αυξάνοντας, μάλιστα, τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και καρδιακών ασθενειών.

Επιπλέον, οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Οχάιο διαπίστωσαν ότι η παράλειψη γευμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας σταματά τα κύτταρα του ήπατος από το να ανταποκρίνονται στην ινσουλίνη, την ορμόνη που διασπά τα σάκχαρα.

Όπως διευκρινίζουν, η κατανάλωση μικρών γευμάτων είναι εκείνη που συμβάλλει καθοριστικά στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ