Οι λίγες ώρες ύπνου δεν μειώνουν απλά την αντοχή μας, κάνοντάς μας να νιώθουμε διαρκώς κουρασμένοι, αλλά επηρεάζουν και το βάρος μας. Αυτό συμβαίνει όταν διαταράσσεται το μικροβιακό οικοσύστημα του εντέρου, ή αλλιώς η εντερική χλωρίδα, με αρνητικές συνέπειες στη διάθεση, στα επίπεδα άγχους και στην ποιότητα του ύπνου.

Σύμφωνα με σχετικό βίντεο της BrainCraft, μιας σειράς ενημερωτικών εκπομπών για την ψυχολογία και τη νευροεπιστήμη, όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά αυξάνεται η παραγωγή της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης, η οποία με τη σειρά της επηρεάζει αρνητικά την εντερική χλωρίδα. Η διαταραχή μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στον μεταβολισμό και να αυξήσει την επιθυμία τόσο για ανθυγιεινές τροφές όσο και για κατανάλωση φαγητού ακατάλληλες ώρες, συνήθειες που οδηγούν σε αύξηση βάρους.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ