Η διατροφή μας δεν έχει αρνητικό αντίκτυπο μόνο στην υγεία μας αλλά και την ποιότητα του ύπνου μας,  σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο έντυπο Journal of Clinical Sleep Medicine.

Στην έρευνα επισημαίνεται ότι η κατανάλωση τροφών με χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες οι οποίες είναι πλούσιες σε κορεσμένα λίπη συμβάλλει στη μείωση τη διάρκειας του ύπνου βραδέων κυμάτων (βαθύ ύπνου) κατά τον οποίο αναπληρώνεται η ενέργεια του οργανισμού.

Παράλληλα οι ερευνητές από το Institute of Human Nutrition του Columbia University Medical Center (CUMC) της Νέας Υόρκης προσθέτουν ότι οι κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη συνδέεται με διακοπές στον ύπνο.

Στην έρευνα συμμετείχαν 26 ενήλικες με φυσιολογικό βάρος, οι οποίοι πέρασαν 5 βράδια στο εργαστήριο. Για τις πρώτες 4 ημέρες ακολουθούσαν συγκεκριμένη δίαιτα με τροφές που είχαν χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Την τελευταία ημέρα οι συμμετέχοντες κατανάλωσαν ένα φαγητό της επιλογής τους, με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και ζάχαρη και μικρό ποσοστό φυτικών ινών.

Μελετώντας τις αντιδράσεις του οργανισμού τους, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως το τελευταίο βράδυ, οι συμμετέχοντες χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο για να αποκοιμηθούν, το στάδιο του βαθύ ύπνου είχε πολύ μικρότερη διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα βράδια, ενώ η κατανάλωση ζάχαρης συνδεόταν με διακοπές στον ύπνο τους.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ