Αν νομίζετε ότι μόνο το πόσιμο νερό αποτελεί πηγή ενυδάτωσης για τον οργανισμό μας, κάνετε λάθος.

Υπάρχουν ορισμένα φρούτα και λαχανικά, που αποτελούνται ως επί το πλείστον από νερό, με αποτέλεσμα η καθημερινή κατανάλωσή τους να αναπληρώνει συνεχώς τα αποθέματα που χάνονται μέσω του ιδρώτα και των ούρων.

Αυτά είναι τα εξής:

  1. Αγγούρι (97% περιεκτικότητα σε νερό)
  2. Ραπανάκι (95% περιεκτικότητα σε νερό)
  3. Τομάτα (94,5% περιεκτικότητα σε νερό)
  4. Πράσινη πιπεριά (94% περιεκτικότητα σε νερό)
  5. Καρπούζι (92% περιεκτικότητα σε νερό)
  6. Γκρέιπφρουτ (90,5% περιεκτικότητα σε νερό)
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ