Αν νομίζετε ότι μόνο το πόσιμο νερό αποτελεί πηγή ενυδάτωσης για τον οργανισμό μας, κάνετε λάθος.

Υπάρχουν ορισμένα φρούτα και λαχανικά, που αποτελούνται ως επί το πλείστον από νερό, με αποτέλεσμα η καθημερινή κατανάλωσή τους να αναπληρώνει συνεχώς τα αποθέματα που χάνονται μέσω του ιδρώτα και των ούρων.

Αυτά είναι τα εξής:

  1. Αγγούρι (97% περιεκτικότητα σε νερό)
  2. Ραπανάκι (95% περιεκτικότητα σε νερό)
  3. Τομάτα (94,5% περιεκτικότητα σε νερό)
  4. Πράσινη πιπεριά (94% περιεκτικότητα σε νερό)
  5. Καρπούζι (92% περιεκτικότητα σε νερό)
  6. Γκρέιπφρουτ (90,5% περιεκτικότητα σε νερό)
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.