Η σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει το καθημερινό στρες και να βελτιώσει την γενική υγεία επιδρώντας ευεργετικά στην ποιότητα του ύπνου, σύμφωνα με νέες μελέτες του Εργαστηρίου Κλινικής Εργοφυσιολογίας του ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες που συμμετέχουν συστηματικά σε προγράμματα άσκησης, περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα ή ακόμη και μόνο σε καθημερινή βάδιση με ήπιο ρυθμό για μια απόσταση έξι οικοδομικών τετραγώνων, είχαν καλύτερη ποιότητα και ποσότητα ύπνου από τα άτομα με χαμηλότερα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας.

«Η σωματική άσκηση βελτιώνει τον ύπνο, γιατί αποτελεί τον πιο φυσικό τρόπο να κουράσουμε το σώμα μας. Σε αυτή την κούραση η απάντηση του οργανισμού είναι η αύξηση της διάρκειας του βαθέος ύπνου, με αποτέλεσμα έναν πιο αναζωογονητικό ύπνο. Η καλύτερη ώρα για ένα ασκηθούμε είναι 3-4 ώρες πριν κοιμηθούμε. Έτσι, με συστηματική άσκηση, θα λαμβάνουμε έναν ποιοτικό και αναζωογονητικό ύπνο και θα απολαμβάνουμε μια ξεκούραστη ημέρα», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Δρ. Γεώργιος Κ. Σακκάς, Κλινικός Εργοφυσιολόγος και Επίκουρος καθηγητής του ΤΕΦΑΑ.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ