Τα «άσχημα» συναισθήματα, όπως το άγχος και ο θυμός αλλά και οι αρνητικές σκέψεις έχουν επιπτώσεις όχι μόνο στην ψυχολογία και τη διάθεσή μας, αλλά και στην καρδιά μας. Για να την προστατέψετε, απομακρύνετε τα αρνητικά συναισθήματα με αυτούς τους τρόπους. 

Πολεμήστε τη θλίψη. Η συνεχόμενη θλίψη και η κατάθλιψη συμβάλλουν στην έκκριση ορμονών του στρες που προκαλούν ζημιά στα αιμοφόρα αγγεία. Αν τα συμπτώματα της κατάθλιψης διαρκούν πάνω από 2 εβδομάδες, ζητήστε βοήθεια από κάποιον ειδικό. Για να βελτιώσετε τη διάθεσή σας, επίσης, δοκιμάστε να ασκήστε, καθώς ακόμα και η ήπια γυμναστική έχει σημαντικά οφέλη στην ψυχολογία.

Ελέγξτε τον θυμό σας, διότι η οργή ασκεί πολύ μεγάλη πίεση στα αιμοφόρα αγγεία. Φροντίστε να εκφράζετε τα συναισθήματά σας με ήρεμο τρόπο, χωρίς να τα καταπιέζετε και μετά να ξεσπάτε αλλά και να απομακρύνεστε για λίγο από τον χώρο αν νιώθετε ότι δύσκολα ελέγχετε τον θυμό σας.

Διαχειριστείτε το άγχος, καθώς ανεβάζει την αρτηριακή πίεση και τον καρδιακό ρυθμό, κάνοντας γιόγκα ή κάποια άλλη χαλαρωτική άσκηση και μην έχετε υπερβολικές απαιτήσεις από τον εαυτό σας για να τα κάνετε όλα.

Καθώς η μοναξιά και η απομόνωση επιδεινώνουν την υψηλή αρτηριακή πίεση προσπαθήστε να κοινωνικοποιηθείτε ξεκινώντας μια νέα δραστηριότητα και επανασυνδεθείτε με παλιούς φίλους.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ