Αποφασίσατε να ελαττώσετε το κόκκινο κρέας, αλλά ανησυχείτε μήπως δεν προσλαμβάνετε αρκετό σίδηρο; Μπορεί η πρόσληψη του πολύτιμου ιχνοστοιχείου από τα λαχανικά να είναι μικρότερη σε σύγκριση με τις ζωικές πηγές, αλλά υπάρχει λύση. Δοκιμάστε να συνδυάσετε λαχανικά που περιέχουν σίδηρο με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C για καλύτερη απορρόφηση, ώστε να εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με την ποσότητα σιδήρου που έχει ανάγκη.

  1. Σπανάκι (σίδηρο) και κόκκινες πιπεριές (βιταμίνη C)
  2. Μπρόκολο (σίδηρο) και ντομάτες (βιταμίνη C)
  3. Φασόλια (σίδηρο) και λάχανο (βιταμίνη C)
  4. Λαχανίδα (σίδηρο) και πορτοκάλι (βιταμίνη C)
  5. Φακές (σίδηρο) και λαχανάκια Βρυξελλών (βιταμίνη C)
  6. Μαύρη σοκολάτα (σίδηρο) και φράουλες (βιταμίνη C)

Extra tip

Αποφύγετε τροφές με συστατικά που “παρεμποδίζουν” την πρόσληψη σιδήρου, όπως είναι το ασβέστιο αλλά και οι τανίνες που βρίσκονται στο τσάι και τον καφέ.

SHARE
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.