Η μεσογειακή διατροφή αποτελεί κορυφαίο μοντέλο διατροφής όχι μόνο γιατί περιλαμβάνει διάφορες ομάδες τροφίμων αλλά και γιατί είναι πολύ ευεργετική για την υγεία μας. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους επιλέγουμε τη μεσογειακή διατροφή;

Προστατεύει την καρδιά. Οι τροφές που περιλαμβάνονται στη μεσογειακή διατροφή μειώνουν την «κακή» χοληστερίνη και είναι ευεργετικές για την υγεία της καρδιάς.

Είναι σύμμαχος του μυαλού. Η απουσία κορεσμένων λιπαρών και επεξεργασμένων τροφίμων που προκαλούν φλεγμονές και οι τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά βοηθούν το μυαλό.

Βοηθά στην απώλεια βάρους. Αφενός γιατί περιλαμβάνει υγιεινές τροφές, αφετέρου γιατί τα βασικά συστατικά της διατροφής σε συνδυασμό με τον αργό ρυθμό κατανάλωσής τους δημιουργεί αίσθημα κορεσμού.

Δεν είναι απαραίτητο να μετράμε τις θερμίδες. Δεν χρειάζεται ούτε να μετράμε θερμίδες, ούτς να αποκλείουμε από τη διατροφή μια ολόκληρη ομάδα τροφών. Αρκεί να απομακρύνουμε τα βλαβερά λιπαρά και να επιλέξουμε ανάμεσα από μια μεγάλη ποικιλία φρούτων, λαχανικών και οσπρίων.

Το φαγητό μας είναι πάντα φρέσκο αφού επιλέγουμε εποχιακά φαγητά που ετοιμάζονται με απλούς τρόπους.

Μπορούμε να συνοδεύσουμε το φαγητό με ψωμί, ειδικά ολικής αλέσεως που είναι σημαντικό συστατικό της μεσογειακής διατροφής.

Επιτρέπονται τα λιπαρά. Με τη διαφορά ότι πρόκειται για καλά λιπαρά που βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς, τις ελιές, το λάδι και τα ψάρια και βοηθούν στην καταπολέμηση του διαβήτη και του καρκίνου.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ