Όσο πιο πολύ γυμναζόμαστε τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε και τόσο περισσότερα κιλά χάνουμε, σωστά; Μπορεί το παραπάνω να σας φαίνεται μια λογική υπόθεση, όμως μια νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο έντυπο Current Biology έρχεται να την ανατρέψει. Φυσικά η έρευνα δεν μας αποθαρρύνει από το να ασκούμαστε, αλλά δίνει έμφαση στο ρόλο της διατροφής ως βασικό κλειδί για την απώλεια βάρους.

Επιστήμονες από το City University στη Νέα Υόρκη, μελέτησαν τα επίπεδα καθημερινής άσκησης 300 ανδρών και γυναικών και διαπίστωσαν πως η ποσότητα των θερμίδων που έκαιγαν δεν αυξανόταν δραματικά όταν τα άτομα ασκούνταν περισσότερο. Όσοι ακολουθούσαν ένα μέτριο επίπεδο άσκησης (περπάτημα ή ποδήλατο για να πάνε στη δουλειά τους) έκαιγαν μια ποσότητα θερμίδων σε σχέση με όσους δεν γυμνάζονταν καθόλου. Ωστόσο ακόμα και αν επέλεγαν μια πιο έντονη άσκηση η ποσότητα των θερμίδων που καίγονταν παρέμενε αμετάβλητη.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο ότι η άσκηση είναι πολύ σημαντική για τη διατήρηση της υγείας του οργανισμού, καθώς μειώνει το ρίσκο εμφάνισης διαβήτη, αρτηριακής πίεσης, άγχους και κατάθλιψης, αλλά όσον αφορά στην αποτελεσματικότερη απώλεια βάρους, σημαντικότερο ρόλο παίζει η σωστή διατροφή.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ