Αν περνάει μια ημέρα και εσείς έχετε παραλείψει το φρουτάκι σας, ίσως πρέπει να αλλάξετε συνήθειες. Τα φρούτα είναι μια πολύ καλή πηγή ενέργειας και ταυτόχρονα άριστη πηγή κάποιων βιταμινών, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών ουσιών. Επιπλέον η κατανάλωσή τους βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους, επομένως έχετε παραπάνω από έναν λόγους για να τα καταναλώνετε καθημερινά.  

Φροντίστε να υπάρχει ποικιλία στα φρούτα που καταναλώνετε, αφού κάθε φρούτο ή ομάδα φρούτων ξεχωρίζει για κάποια θρεπτικά συστατικά.

Προτιμήστε τα εποχιακά φρούτα γιατί έχουν καλλιεργηθεί με τη λιγότερη δυνατή παρέμβαση και είναι πιο γευστικά.

Είναι καλύτερο να καταναλώνετε συχνότερα φρέσκα φρούτα από χυμούς. Η κατανάλωση του φρούτου ως στέρεου τροφίμου πλεονεκτεί από τη μορφή του σε χυμό, γιατί οι χυμοί χάνουν μεγάλο μέρος των διαιτητικών ινών και προσφέρουν μικρότερο αίσθημα κορεσμού.

Γενικά αποφύγετε τους συσκευασμένους χυμούς εμπορίου ή διαβάστε προσεκτικά τα συστατικά τους γιατί ενδέχεται να περιέχουν συντηρητικά, χρωστικές, αρωματικές ύλες και άλλα βελτιωτικά γεύσης.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ