Αφού σας προτείναμε χρήσιμες συμβουλές για το τι πρέπει και δεν πρέπει να κάνετε κατά τη διάρκεια του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού, προκειμένου να διατηρήσετε το βάρος σας και να μην «βάλετε» κιλά, ήρθε τώρα η ώρα να σας δώσουμε μερικά tips για το πώς να μαγειρέψετε πιο υγιεινά, αλλά και νόστιμα τα γιορτινά εδέσματα που θα προσφέρετε στους καλεσμένους σας.

  • Χρησιμοποιείστε καλύτερα λάδι ή φυτικές μαργαρίνες αντί για βούτυρο.
  • Προτιμήστε ζωμό από κοτόπουλο ή λαχανικά που έχετε οι ίδιοι παρασκευάσει, παρά συσκευασμένο.
  • Αποφύγετε το βράσιμο των ζυμαρικών σε ζωικό λίπος.
  • Επιλέξτε να κάνετε πατάτες φούρνου ή ψητές σε αλουμινόχαρτο απ’ ότι τηγανιτές.
  • Αντί για μαγιονέζα, μουστάρδα ή κέτσαπ, προτιμήστε μια πιο υγιεινή σάλτσα για τα φαγητά σας, με φρέσκια ντομάτα, λαχανικά και φρούτα της αρεσκείας σας, όπως αβοκάντο και πορτοκάλι.
  • Δώστε ψήφο εμπιστοσύνης στα αποξηραμένα φρούτα, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από τις σαλάτες σας μέχρι τη γέμιση της χριστουγεννιάτικης γαλοπούλας.
  • Αποφύγετε μεγάλη ποσότητα συκωτιού στη γέμιση της χριστουγεννιάτικης γαλοπούλας και προσθέστε περισσότερο ρύζι και λαχανικά.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελαιόλαδο στο τέλος του μαγειρέματος και όχι στην αρχή, κάνοντας ακόμη πιο υγιεινό το γεύμα σας.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ