Η υπερβολή αποτελεί συνώνυμο της εορταστικής περιόδου, καθώς όλοι, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, το ρίχνουμε έξω τόσο όσον αφορά στη διασκέδασή μας, όσο και στο φαγητό μας.

Προκειμένου να διατηρήσετε το βάρος σας και να μην «βάλετε» κιλά λόγω του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού, για το οποίο αδημονείτε, σας προτείνουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές, που αναμφισβήτητα θα σας βοηθήσουν:

  • Μην πάτε στο τραπέζι πεινασμένοι. Καλό θα ήταν να έχετε φάει κάτι ελαφρύ, όπως ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι, περίπου μία με δύο ώρες προτού φύγετε από το σπίτι.
  • Επίσης, μην παραλείψετε γεύματα επειδή σκοπεύετε να φάτε παραπάνω στο εορταστικό γεύμα. Καταναλώστε κανονικά το πρωινό σας και τα ενδιάμεσα σνακ.
  • Μην τσιμπολογάτε με το χέρι κατά τη διάρκεια του τραπεζιού. Προτιμήστε να σερβίρετε ό,τι επιθυμείτε σε ένα πιάτο.
  • Ξεκινήστε το γεύμα σας με τη σαλάτα σε συνδυασμό με τη γαλοπούλα (πρωτεΐνη) κι έπειτα περάστε στα επόμενα συνοδευτικά εδέσματα, που περιέχουν υδατάνθρακες, όπως ρύζι, μακαρόνια, πατάτες.
  • Αποφύγετε να φάτε ψωμί.
  • Μετριάστε την κατανάλωση αλκοόλ.
  • Πιείτε άφθονο νερό.
  • Τέλος, θυμηθείτε να μασάτε αργά κάθε σας μπουκιά, ώστε να απολαύσετε τις γεύσεις.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ