Μικρά και απλά βήματα στη διατροφή σας αρκούν για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε εξαντλητικές δίαιτες. Τι πρέπει να προσέχετε;

Περιορίστε τα αμυλούχα τρόφιμα, όπως το ψωμί και τα μακαρόνια και προτιμήστε όσα προϊόντα είναι από αλεύρι ολικής αλέσεως, αφού οι φυτικές ίνες που περιέχουν βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.

Καταναλώστε επαρκή ποσότητα άπαχης πρωτεΐνης, που βοηθά στη διατήρηση της μυικής μάζας. Καλές πηγές άπαχης πρωτεΐνης είναι τα πουλερικά, το ψάρι και τα θαλασσινά, τα άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα όσπρια.

Αποφύγετε τα ροφήματα με θερμίδες, όπως τα αναψυκτικά που έχουν ζάχαρη, τους καφέδες με σαντιγί, τα φρουτοποτά.

Περιορίστε το τσιμπολόγημα και προσπαθήστε να καταναλώνετε 3 κυρίως γεύματα και 2 σνακ, τα οποία είναι καλό να μην ξεπερνούν τις 150 θερμίδες.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.