Αν ακόμα τρέχετε και δεν… φτάνετε για χάσετε τα περιττά κιλά από την περιοχή της κοιλιάς, σας προτείνουμε 4 tips που μπορεί να βοηθήσουν. Αρκεί να έχετε υπομονή για να δείτε τα αποτελέσματα.

Τρώτε σε μικρότερα πιάτα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνετε και την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνετε.

Προτιμήστε τα καυτερά φαγητά. Οι πικάντικες τροφές περιέχουν καψαϊκίνη, μια χημική ένωση που μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό και να μειώσει ελαφρώς την όρεξή σας.

Μασήστε αργά τις τροφές ώστε ο εγκέφαλος να προλαβαίνει να αντιληφθεί το αίσθημα του κορεσμού.

Κοιμηθείτε καλά. Η έλλειψη ύπνου είναι ένας από τους παράγοντες που ευνοούν την παχυσαρκία.

 



ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.