Αν δεν τρώτε γαλακτοκομικά προϊόντα καλό είναι να αυξήσετε την πρόσληψη άλλων τροφών που είναι πλούσιες σε ασβέστιο. Ας δούμε ποιες αλλαγές πρέπει να κάνετε στις διατροφικές σας συνήθειες και ποιες είναι εκείνες οι τροφές που θα σας εφοδιάσουν με το απαραίτητο ασβέστιο.

Βιταμίνη D. Μια ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να περιλαμβάνει επαρκείς δόσεις βιταμίνης D, αφού η τελευταία βοηθάει στην απορρόφηση του ασβεστίου. Το φως του ήλιου βοηθά το σώμα να δημιουργήσει με φυσικό τρόπο βιταμίνη D.

Όσπρια. Τα όσπρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, αλλά και σε πρωτεΐνη. Ειδικά τα φασόλια είναι ίσως η καλύτερη επιλογή, αφού ένα φλιτζάνι μαγειρεμένων φασολιών έχει 154mg ασβεστίου.

Σολομός κονσέρβα. Μόλις 85 γραμμάρια σολομού περιέχουν 181mg ασβεστίου. Ο σολομός είναι επίσης εξαιρετική πηγή ω-3 λιπαρών οξέων.

Ξηροί καρποί. Τα αμύγδαλα και τα φιστίκια Βραζιλίας περιέχουν περίπου 100mg ασβεστίου ανά μερίδα σερβιρίσματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.