• Τον κίνδυνο εμφάνισης δύο ασθενειών μειώνει η πρόσληψη τροφών που είναι πλούσιες σε κάλιο
  • Ποια τρόφιμα με κάλιο είναι σημαντικό να καταναλώνετε
  • Ποια είναι τα σημάδια έλλειψης καλίου

Ο ρόλος του καλίου είναι πολύ σημαντικός για την υγεία του οργανισμού, καθώς η συστηματική κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κάλιο, μειώνει κατά 19% τον κίνδυνο εγκεφαλικού και κατά 8% τον κίνδυνο εμφράγματος.

Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε μέσω ανασκόπησης 10 διατροφικών μελετών, οι οποίες δημοσιεύτηκαν σε μια περίοδο περίπου 40 χρόνων και στις οποίες συμμετείχαν περίπου 280.000 ενήλικες.

Για να λαμβάνετε την απαραίτητη ποσότητα καλίου φροντίστε να τρόφιμα, όπως σκουρόχρωμα φυλλώδη πράσινα λαχανικά, πατάτες, μπανάνες και εμπλουτισμένα τρόφιμα.

Επίσης μπορείτε να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας και άλλες τροφές που είναι καλές πηγές καλίου όπως είναι η σόγια, τα βερίκοκα, τα αβοκάντο, το άπαχο γιαούρτι, ο χυμός από δαμάσκηνα, τα ξερά φασόλια και ο αρακάς.

Σημάδια έλλειψης καλίου

Μερικά από τα συνηθισμένα σημάδια έλλειψης καλίου είναι τα εξής:

  • Μόνιμη κούραση
  • Συχνές κράμπες
  • Υπέρταση
  • Αρρυθμίες
  • Ζαλάδες
  • Μούδιασμα
  • Δυσκοιλιότητα



SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας