Αν αισθάνεστε το άγχος να σας καταβάλλει και είναι δύσκολο να το διαχειριστείτε, πριν καταφύγετε στη λύση των φαρμάκων, δοκιμάστε πιο φυσικούς τρόπους αντιμετώπισης, όπως κάποια βότανα ή την άσκηση. Μερικές από αυτές τις λύσεις είναι άλλωστε πιο αποτελεσματικές αφού σας δίνουν τη δυνατότητα να διαχειριστείτε πιο εύκολα τα ενοχλητικά συμπτώματα του στρες και μελλοντικά.

Χαμομήλι. Το χαμομήλι είναι το κατάλληλο ηρεμιστικό, αφού μερικές χημικές ενώσεις στο χαμομήλι έχουν την ιδιότητα να προσκολλώνται στους ίδιους υποδοχείς του εγκεφάλου, όπως και ορισμένα φάρμακα για την μείωση του άγχους.

Πράσινο τσάι. Το αμινοξύ L-θεανίνη που βρίσκεται στο πράσινο τσάι μειώνει τον αυξημένο καρδιακό ρυθμό και την πίεση του αίματος.

Βαλεριάνα. Πρόκειται για ένα φυσικό ηρεμιστικό που αποτελεί λύση για την αντιμετώπιση της αϋπνίας. Αν δεν μπορείτε να την πιείτε ως βότανο για δεν σας αρέσει η οσμή της, δοκιμάστε τη με τη μορφή κάψουλας.

Άσκηση. Η άσκηση είναι ένα ισχυρό αντίδοτο στην κατάθλιψη και το άγχος, ενώ αυξάνει την αυτοεκτίμηση.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.