Το αβοκάντο δεν θεωρείται αδίκως θαυματουργό. Περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά, κάλιο φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά σε πολύ μεγαλύτερη αναλογία από πολλά φρούτα και τρόφιμα.

Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της αμερικάνικης Huffington Post, το αβοκάντο μπορεί να αντικαταστήσει κάποιες λιγότερο υγιεινές τροφές, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό την καλή υγεία του οργανισμού και επιτυγχάνοντας την απώλεια κιλών.

  1. Μαγιονέζα: Γεμάτη από ανθυγιεινά λίπη και χωρίς κάποια ουσιαστική θρεπτική αξία, η μαγιονέζα μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί από το αβοκάντο. Μπορείτε να το αλείψετε σε σάντουιτς αντί της μαγιονέζας, αφού πρώτα το πολτοποιήσετε και του προσθέσετε ελάχιστο ελαιόλαδο.
  2. Τυρί: Κι όμως μπορείτε να αντικαταστήσετε το τυρί σε ένα σάντουιτς με φέτες αβοκάντο, απολαμβάνοντας παρόμοιο αποτέλεσμα και μειώνοντας ταυτόχρονα το αλάτι και την χοληστερίνη.
  3. Βούτυρο: Μπορείτε να αντικαταστήσετε το βούτυρο σε ένα κέικ με αβοκάντο. Με αυτόν τον τρόπο θα αντικαταστήσετε τα κορεσμένα λίπη με μονοακόρεστα λιπαρά. Το αβοκάντο μπορεί να αντικαταστήσει το βούτυρο σε αναλογία ένα προς ένα, ωστόσο θα πρέπει να προσαρμόσετε κάπως τα υπόλοιπα συστατικά της συνταγής ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι εξίσου αφράτο.
  4. Κρέμα γάλακτος: Αν έχετε συνηθίσει να προσθέσετε μια κουταλιά κρέμα γάλακτος στις σούπες σας σκεφτείτε το αβοκάντο ως εναλλακτική λύση. Θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα στην υφή, ενώ ταυτόχρονα η σούπα σας θα είναι πλήρης σε θρεπτικά συστατικά και απαλλαγμένη από τα λιπαρά της κρέμας.
  5. Ψωμί: Μπορεί το αβοκάντο να έχει την ίδια υφή και γεύση με το ψωμί, όμως μπορεί να αποτελέσει μία εναλλακτική λύση για όποιον θέλει να ενισχύσει την διατροφή του. Και να αποφύγει τους υδατάνθρακες. Μπορείτε να ψήσετε ένα αυγό μέσα σε ένα αβοκάντο ή να το χρησιμοποιήσετε σαν μπολ για σαλάτα τόνου.
  6. Παγωτό: Ίσως η πιο παράξενη «αντικατάσταση» τροφίμου με αβοκάντο. Κι όμως, το παγωμένο αβοκάντο μπορεί να ικανοποιήσει τον πόθο σας για παγωτό, να σας δροσίσει και να σας προκαλέσει κορεσμό.

 

 

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ