H διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου μας. Υπάρχουν τροφές, για παράδειγμα, ο καφές που προκαλούν υπερένταση στον οργανισμό μας, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούμαστε από αϋπνίες και τροφές, όπως το γάλα, που μας κοιμίζουν γλυκά και βαθιά.

Ποιες είναι λοιπόν εκείνες οι τροφές, που μας βοηθούν να κοιμηθούμε;

  • Ξηροί καρποί, σπόροι, όσπρια και λαχανικά: Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο και φυλλικό οξύ.
  • Γιαούρτι και μπανάνα: Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και αργούς υδατάνθρακες.
  • Γάλα, βρώμη, κοτόπουλο, χουρμάδες: Τροφές που βοηθούν στην ομαλή παραγωγή σεροτονίνης και μελατονίνης.

Γενικότερα, οι ειδικοί συμβουλεύουν όσους πάσχουν από αϋπνίες να καταναλώνουν τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες, τρυπτοφάνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Αντιθέτως, συνιστούν να μην κοιμόμαστε νηστικοί, αλλά και να τρώμε νωρίς για βράδυ και πάντα ελαφριά. Ένα γεύμα με πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά, ψωμί ή και σάκχαρα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη μεταγευματική φλεγμονή που διαταράσσει τον ύπνο.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ