Αν αισθάνεστε τον τελευταίο καιρό ότι οι δύο καλύτεροι φίλοι σας είναι το άγχος και η εξάντληση, τότε μάλλον ήρθε η ώρα, ενόψει μάλιστα και των εορτών, να αλλάξετε ορισμένα πράγματα στην καθημερινότητά σας, προκειμένου να βρείτε ξανά τον εαυτό σας.

  • Ξεκινήστε να γυμνάζεστε. Αν δεν έχετε χρόνο και χρήμα για να γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο, μπορείτε να εντάξετε στο πρόγραμμα σας το περπάτημα ή το τζόκινγκ.
  • Φροντίστε να κοιμάστε τουλάχιστον 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ.
  • Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης και καφεΐνης.
  • Περιορίστε την ποσότητα αλατιού που προσθέτετε στο φαγητό σας.
  • Μην καταναλώνετε μεγάλα γεύματα, πλούσια σε λιπαρά.
  • Δοκιμάστε να κάνετε κάτι διαφορετικό μες στην ημέρα, ώστε να βγείτε από τη ρουτίνα σας.
  • Εστιάστε την προσοχή σας στο παρόν για να αποφορτιστείτε από τις σκέψεις για το παρελθόν ή το μέλλον.
  • Μην διστάσετε να απευθυνθείτε σε κάποιο παθολόγο, αν αισθάνεστε ότι σωματικά κάτι δεν πάει καλά με την υγεία σας, ή σε ψυχολόγο αν νιώθετε την ανάγκη να μιλήσετε για τα προβλήματά σας σε κάποιον ειδικό.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ