Θέλετε να χάσετε τα 3-4 κιλά που τελευταία σας ταλαιπωρούν; Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε μια από τις εξαντλητικές δίαιτες που κυκλοφορούν ή να αφιερώνετε ατελείωτα απογεύματα στο γυμναστήριο. Αρκούν μικρές αλλαγές στις καθημερινές συνήθειες για να «μπείτε» ξανά στο στενό σας τζιν που τελευταία το είχατε ξεχασμένο στην ντουλάπα.

Προτιμήστε να μαγειρεύετε σπίτι από το να παραγγέλνετε ή να τρώτε σε εστιατόρια. Έτσι έχετε μεγαλύτερο έλεγχο του τι τρώτε.

Αποφύγετε τα συσκευασμένα προϊόντα, γλυκά και αλμυρά, καθώς το μόνο που προσφέρουν είναι θερμίδες και αντικαταστήστε τα με πιο υγιεινά snacks, όπως αποξηραμένα φρούτα.

Μην παραλείπετε το πρωινό, καθώς ένας συνδυασμός πρωτεϊνών  και φυτικών ινών είναι ό,τι πρέπει για τον μεταβολισμό σας.

Δοκιμάστε κάποιον τρόπο άσκησης που σας ταιριάζει. Ένα δεκάλεπτο γυμναστικής στο σπίτι, το περπάτημα, η γιόγκα και το τρέξιμο θα φέρουν σύντομα αποτελέσματα.

Προσπαθήστε σε κάθε γεύμα να τρώτε αρκετά λαχανικά.

Επειδή είναι λογικό να μην θέλετε να κόψετε μαχαίρι όλες τις λιχουδιές, τουλάχιστον αν πρόκειται να φάτε junk food ή γλυκό προτιμήστε μικρή μερίδα.

Φροντίστε να τρώτε μικρά και περισσότερα γεύματα την ημέρα, δοκιμάζοντας ένα φρούτο ή άλλο υγιεινό snack ανάμεσα στα κυρίως γεύματα. Καλό είναι επίσης να ξεχάσετε τα μεταμεσονύχτια γεύματα ή το βραδινό φαγητό πριν κοιμηθείτε.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ