Αν δεν συντρέχει κάποιος προφανής λόγος για τον οποίο έχει ανοίξει η όρεξή μας, όπως π.χ. η πολύ έντονη άσκηση ή η εγκυμοσύνη, ίσως η αιτία κρύβεται κάπου αλλού. Όπως διαβάζουμε στο iatronet, υπάρχουν 7 κοινοί λόγοι που μας κάνουν να πεινάμε συνεχώς.

Είμαστε αφυδατωμένοι. Στην πραγματικότητα χρειαζόμαστε υγρά, αλλά αυτή ήπια αφυδάτωση εμφανίζεται με τη μορφή πείνας. Το μπέρδεμα μάλιστα γίνεται στον υποθάλαμο του εγκεφάλου, την περιοχή που ελέγχει την πείνα και τη δίψα.

Χρειαζόμαστε ύπνο. Αν δεν ξεκουραζόμαστε επαρκώς το σώμα μας θα αναζητήσει από άλλες πηγές ενέργεια και συνήθως από τροφές υψηλές σε απλούς υδατάνθρακες και λιπαρά.

Τρώμε πολλούς απλούς υδατάνθρακες, όπως ψωμί, μπισκότα και τυρόπιτες, που ενώ μας εφοδιάζουν με ενέργεια για λίγο στη συνέχεια μας αφήνουν πιο εξαντλημένους.

Νιώθουμε έντονο στρες. Όσο περισσότερο στρες βιώνουμε, τόσο περισσότερη αδρεναλίνη και κορτιζόλη εκκρίνονται στον οργανισμό μας. Αυτές οι δύο ορμόνες μας κάνουν να νιώθουμε σαν να μας επιτίθεται κάτι, με συνέπεια να χρειαζόμαστε ενέργεια για να αντεπιτεθούμε.

Πίνουμε πολύ αλκοόλ. Το αλκοόλ μας αφυδατώνει, προκαλώντας πάλι τη λανθασμένη αντίδραση ότι πεινάμε, ενώ χρειαζόμαστε νερό.

Δεν καταναλώνουμε αρκετές πρωτεΐνες. Αν η διατροφή μας δεν περιλαμβάνει αρκετή άλιπη πρωτεΐνη και υγιεινά λιπαρά, θα νιώθουμε πεινασμένοι. Αυτά τα δύο θρεπτικά συστατικά μας χορταίνουν και μας βοηθούν να καταπολεμήσουμε την ανάγκη για ένα ανθυγιεινό σνακ στη μέση της ημέρας.

Τρώμε πάρα πολύ γρήγορα. Δεν αφήνουμε χρόνο στον εγκέφαλό μας να αντιληφθεί τον κορεσμό. Συνεπώς, αν τρώμε το φαγητό μας πολύ γρήγορα, μπορεί να καταλήξουμε να τρώμε τεράστιες μερίδες και να καταναλώνουμε εκατοντάδες περιττές θερμίδες.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ