Η αυτοπεποίθηση, δηλαδή η πίστη στον εαυτό μας και στις δυνατότητές μας είναι ένα από τα βασικά μας «όπλα» για να κατακτήσουμε τους στόχους μας. Η ιδιοσυγκρασία μας αλλά και τα βιώματά μας (ακόμα και το πώς έχουμε μάθει να διαχειριζόμαστε μια αποτυχία) παίζουν σημαντικό ρόλο στο αν θα έχουμε περισσότερη ή λιγότερη αυτοπεποίθηση. Ωστόσο ποτέ δεν είναι αργά να την τονώσουμε! Ας δούμε μερικούς τρόπους.

  1. Γράφουμε σε μια λίστα όλα όσα έχουμε καταφέρει αλλά και το πόσο προσπαθήσαμε για αυτά και την διαβάζουμε συχνά.
  2. Φροντίζουμε να συναναστρεφόμαστε με ανθρώπους που μας ενθαρρύνουν και δεν μας επικρίνουν για καθετί που κάνουμε λάθος.
  3. Αναζητούμε τρόπους για να αποβάλλουμε την ένταση, όπως η άσκηση (ακόμα και ελαφριάς μορφής όπως η γιόγκα), το stretching (τέντωμα ποδιών και χεριών) αλλά και το άκουσμα της μουσικής που μας χαλαρώνει και μας ηρεμεί.
  4. Οργανώνουμε νοερά αυτό που θέλουμε να πετύχουμε βήμα βήμα ώστε να είναι πιο εύκολο να το φέρουμε εις πέρας και φανταζόμαστε τον εαυτό μας θαρραλέο και γεμάτο αυτοπεποίθηση.
  5. Κάνουμε αλλαγές στο ντύσιμο ή την εμφάνισή μας, προσθέτοντας πιο έντονα χρώματα που θα τραβήξουν τα βλέμματα πιο εύκολα πάνω μας. Αν θεωρούμε πως ένα αντικείμενο (π.χ. ένα αξεσουάρ, ρούχο) μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα επιλέγουμε να το φοράμε.
  6. Συζητάμε με τους πιο κοντινούς μας φίλους αυτό που μας απασχολεί σε σχέση με την εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας για να δούμε αν όντως ισχύουν οι πεποιθήσεις εκείνες που μειώνουν την αυτοπεποίθησή μας. Πιθανόν να ξαφνιαστούμε αν συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε μια διαστρεβλωμένη εικόνα για τον εαυτό μας ή τις ικανότητές μας και οι άλλοι να μας βοηθήσουν να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ