Αν θέλετε να αδυνατίσετε, αντί να ακολουθήσετε μια αυστηρή δίαιτα, δοκιμάστε μερικά από τα παρακάτω tips που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά και ακολούθως να διατηρήσετε το βάρος σας στο επίπεδο που θέλετε.

  1. Αντί να αποφεύγετε εντελώς ένα είδος τροφής, όπως π.χ. τις τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες ή τα γαλακτοκομικά προϊόντα, προτιμήστε να βελτιώσετε συνολικά τη διατροφή σας, τρώγοντας περισσότερα φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας, ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και τροφές ολικής αλέσεως.
  2. Αυξήστε την πρόσληψη λαχανικών, όπως τα πράσινα λαχανικά, τα παντζάρια, τα μανιτάρια και γενικά όσα λαχανικά είναι μη αμυλούχα.
  3. Μειώστε τις μερίδες του φαγητού. Μια λύση είναι να σερβίρετε φαγητό σε μικρότερα πιάτα.
  4. Προσέξτε τι πίνετε. Τα αναψυκτικά, το αλκοόλ και οι χυμοί του εμπορίου περιέχουν αφενός μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, αφετέρου πολλές θερμίδες.
  5. Τρώτε επειδή πεινάτε ή επειδή κάτι σας λείπει; Με άλλα λόγια, καλό είναι να εντοπίσετε αν τρώτε επειδή είστε στενοχωρημένοι, αγχωμένοι ή κουρασμένοι και όχι επειδή στην πραγματικότητα πεινάτε.
  6. Περιορίστε τους πειρασμούς. Προσπαθήστε να μην τρώτε μπροστά στην τηλεόραση, καθώς είναι πολύ πιο εύκολο να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα τροφής. Επίσης φροντίστε να πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ έχοντας γράψει σε λίστα τα πράγματα που θέλετε να αγοράσετε ώστε να μην παρασυρθείτε, αλλά και να παίρνετε μαζί σας υγιεινά snacks από το σπίτι αν είστε πολλές ώρες έξω.

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.